bucureshtii si vitrinele lor!


Foarte nashpa la Bucuresti cu vitrinele.

Imi aduc aminte ca dincolo, atunci cand mergeam la lucru, luam metroul si acolo jos, era un spectacol...nu mai vreau sa spun ce era deasupra! dar la Bucureshti... zau ca deasupra nu se compara cu ce era acolo la metrou.

De cand sunt la Bucuresti imi vine cu greatza cand ma uit la marfa inghesuita in vitrine ca pe raft...frumosul din alte parti ma doare. Mi-am luat garsoniera. Acum sunt o femeie independenta...numai barbatul vietzii nu apare...
M-am despartit de Gigi ca prea ma trata ca pe puii lui infipti in protapul de shaorma. Incepuse sa ma ia ca pe ei...cu cutinul incet pe margini...si am zis "fata asta nu e de tine ca hai un pic asa de fragezime mai treaca mearga dar se gaseste nebunu si vrea o bucata mai mare" am facut cum ati zis voi si lam dat dracu de nebun. Acum ne mai aruncam ocheade cand iesim de la lucru...ca totusi partea de noaptea cand ne intalneam noi in pat era buna...dar in rest nu puteam sa ies si eu cu el la o cumparatura la o plimbare prin mall ca sarea nebunu la bataie daca ma uitam si eu dupa vreun baiat mai misto...si jam ma ameninta cu cutitu' ca sa nu mai spun ce facea daca se uita vreu macho se uita mai galesh la mine. Duca-se pe pustiu...mai sunt barbati pe lume...poate imi sare si mie norocu in cale.
As vrrea sa vaz si eu o vitrina mai a catarii la Bucuresti, mai cam ca si asta!

Niciun comentariu: