ASHA M-A PRINS O CLIPA VIATZA. DRAG JEAN...


gandurile mele sunt mai simple decat ale tale. Faptele mele cer fapte concrete si vorbe fara prea multe intelesuri - unul singur daca se poate. Ma gandesc ca da, intr-adevar, amintirile mele cu tine, pana in urma cu putine zile erau in mare parte frumoase...chiar si momentul despartirii noastre, la Vama veche, atunci cand te-am prins gol pe plaja de nudisti cu sirena aceea roscata si v-am furat hainele, lasandu-va goi ca de la mama natura pana cand ati recunoscut ca n-am vedenii - este o amintire placuta, buna de povestit si de ras.
Dar fie, voi astepta sa-ti limpezesti gandurile si sentimentele...fatza de mine sper, si numai fatza de mine. Ultimul lucru pe care mi-l doresc, de cand am venit la Bucuresti este acela de a suferi(si iti multzumesc pentru ca te ingrijoreaza acest fapt dar si pentru ca iti aduci aminte vorbele mele)...si daca bine imi aduc aminte, primul gand/dorintza, tot atunci cand am venit la Bucureshti, a fost acela de-a te intalni intamplator. Nu am crezut niciodata ca vom reinoda relatzia care a fost, si totushi iata-ne croshetand de acolo de unde am ramas. Te iert si te astept, asa cum ma vezi ..in poza, sa-ti asterni sarutul pe tampla mea, cand vrei tu.

A TA,

Geta.
PS:cine vrea sa stie CINE e gagicul meu(aviz amatorilor: gigi si andrei, va invit pe pagina lui mishto, unde-mi scrie scrisori de dragoste www.jeanbica.blogspot.com )

Un comentariu:

Jean Bica spunea...

Saru mana, Geta! Esti la fel cum te stiu, aceeasi de care m-am indragostit in tren cand fugeam din Constanta. Atunci cand o stiu exact ce vreau o sa fug spre tine...fie ca sa te iau in brate sa te sarut, fie ca sa te invit la o cafea ca doi vechi amici...