de necrezuuuuuut!


Pe cat imi venea sa "pa" si "pusi" si sa-mi bag piciorushele in el de Bucuresti, s-a intamplat ceva aproape neasteptat. L-am vazut iarashi pe baiatul care semana cu Jean. As fi bagat de fapt mana in foc ca era el...daca nu s-ar fi intamplat ca de aceasta data sa ma observe shi el pe mine.

La inceput s-a fastacit, parca ii era rushine ca ma vede...cine stie? dar apoi pana a venit metroul(ca atunci cand m-a vazut, l-a lasat pe-al lui sa plece) a venit la mine si am povestit un pic. Cica acuma vrea sa dea interviu la o firma mai mare, si atunci trebuie sa faca un curs de 2 ani de hairstilishti la Constantza. Oicum, la mare tzin minte ca-i placea.... in fine, a fost o mare bucurie sa-l revad. Bucureshtiul are deci si partile lui bune...la metrou, uneori vechile cunoshtintze au ocazia sa se intalneasa.

Am stabilit o intalnire cu el...in week-end, ca sa mai depanam si noi niste amintiri...si ce mai amintiri! :)

Niciun comentariu: