E iarashi duminica, si e toamna




E duminica... e toamna. E atat de frumos afara. Imi aduc aminte de poeziile lui Minulescu.


Ieri l-am vazut pe Jean. Trecu atata vreme de cand ne-am sarutat ultima data(de fapt ultima data i-am aruncat cu tigaia cu ulei ) dar el este neschimbat. Am zambit cand dupa atata timp, inca isi mai aducea aminte despre cele cate in luna si in stele le-am facut impreuna. Mi-a aratat ca inca mai are urma de arsura de la tigaie...pe piept. Hmm...de necrezut! ne-am maturizat atat de mult, am vorbit pe o banca in Tineretului. As fi vrut ..dar nu cred ca era corect, dar tare mi-ar fi placut sa ma tzina de mana. Nu, nu m-a asteptat cu flori, dar am impartzit o vata de zahar si mi-a povestit ca acuma a devenit blogman(iar eu blogwoman - in aceste conditzii...ce coincidentza) si mi-a dat adresa blocului lui.


Sigur ca m-am uitat pe el. Cred ca nu m-a tzinut de mana, pentru ca se gandeshte la fata aceea...Ce dor mi s-a facut de el. As vrea sa ma sune...

http://jeanbica.blogspot.com




O poezie






Deschide-ti bratele -


Altarul în care mă-nchinam alt'data


Deschide-ti bratele si prinde-mi în ele bratele-obosite.


Apleaca-ti gura-nsangerata,


Si sarutarile-ti aprinse inseamna-le pe obrazu-mi pal.


Inseamna-le la rand, să-mi steie pe veci de paza,


Neclintite,


Ca pasarile legendare pe malul lacului Stymfal!...

5 comentarii:

Jean Bica spunea...

Geta, nu stiam ce vrei si tu...acum imi este clar...trebuie sa dam o sansa realtiei...poate nu o sa mearga...te voi suna! DES!

Geta Borimaciu spunea...

Jeane, sti si tu vorba aceea: Daca si cu Parca stateau intr-o barca, daca Daca nu era , Parca parca se-neca. Nu am indraznit sa fac primul pas...dar poate mai ieshim la o vata de zahar? Suna-ma...

Id(e)a spunea...

Geta... eu cred ca Jean asta are ceva intentii ascunse. Am gasit, intimplator, un alt blog de-al lui, Yahoo 360, care zicea ca e confidential, si ca tu nu stii de el, si ca va scrie acolo tot ce nu vrea ca tu sa vezi. Din pacate, pina te-am gasit pe tine, am pierdut linkul la blogul lui. Dar, vezi, poate il gasesti totusi, ca e tot pe numele lui. Mult succes!

Geta Borimaciu spunea...

Multzumesc Ida.esti o adevarata prietena. sa stii ca am vazut pagina lui pe 360 si ...hmm...e clona lui blogspot...cu o mica diferentza...

Jean Bica spunea...

Si ai ceva impotriva blogului de pe 360? Crezi ca fara el te iubeam mai putin? Sau cu el o sa fiu mai destept? NU! Geta, nu pune la suflet sau nu asculta ce zice toata lumea...doar tu esti importanta pentru mine.