De pe lac la nunta!


Am fost cu Andrei pe lac. (Andrei sau vecinul de palier)

am inchiriat o barcutza..costa mai putzin decat hidrobicicleta si in plus cand am ajuns in mijlocul lacului s-a facut ca nu mai vrea sa vasleasca...ce sa spun o duminica romantzioasa!!! fetele...cu instructori de scoala de soferi sa nu va punetzi...cum o fi o fi, mie imi ieshea rau: ori ne giugiuleam pe lac de fatza cu lumea ori vasleam eu inapoi. Fie, este finutz si nu arata rau, dar e un nesimtzit. Ca daca nu il lasam sa puna mana unde zice el, atunci nu aveam decat sa vaslesc inapoi eu...cu bluzitza mea decoltata ca sa-si scalde el ochii..asha mi-a spus. Parca era ceva de ras?!?! Un altul, daca tinea catushi de putzin la mine, nu mi-ar fi spus asha ceva. A fost o zi nenorocita cu un fitzos parfumat ...cand am ajuns la mal, noroc cu telefonul mobil; o clienta, mireasa, carea a ramas gravida inainte, ma chema ca nu incape in rochie, si ca daca i-a mai cescut burta ...ce era de facut? m-am dus sa-mi salvez surata!...

Niciun comentariu: