K toata lumea buna de la mine din oras


Feteleor sunt acasa. Pana in februarie a fost tare, am fost "pa", am mai stat un pic pe la mama la Giurgiu si acum am facut mutarea, sunt in Bucuresti. Am fost plecata si eu la munca in strainatatzi, si chiar daca sunt numai o croitoreasa, nu inseamna ca nu pot face unele cursuri de specializare care sa ma ajute sa fiu mai mult de atata. Acolo, am fost la concertul acestui baiat, frumos..Nek! un cantaretz. E si asta o meserie...si uitandu-ma lung la el, din ultimul rand in care eram am hotarat ca barbatul care va fi al meu, ar fi bine sa ii semene si sa aibe urmatoarele calitatzi:






  1. dintzi frumoshi

  2. maini pentru mine

  3. ritm

  4. cariera

  5. bani

  6. sanatate si...

  7. ochi albastrii

Si daca are o barba de doua zile care sa imi dea fiori pe sira spinarii cand ma pupa si ma gadila e cool rau de tot.



Una peste alta, daca seamana cu cel din fotografie n-ar fi rau.

Niciun comentariu: