La metrou, in Bucuresti


Daca ma gandesc mai bine, la metrou, nu e chiar atat de rau. Ca se intalnesc oameni..dar la cata lume cine mai poate spera sa se intalneasca cu altcineva decat numai daca nu cu intalnire data.
Am dat peste unu de dimineata, baiat stilat, cica era educator la o gradinitza...mi-am dat intalnire cu el. Acum am venit de la intalnire...coate goale, era electrician la gradinitza. Un sarantoc idiot. Nici nu m-am mai dus cu el. Dar azi, la eroilor inainte sa il vad pe idiot am zarit un fost iubit. Cred ca el era. Jean. Stitzi ca v-am povestit de el...nu stiu daca el era..dar aceeasi freza cu tepi, aceeasi figura de baiat de cartier...
Acum am o senzatie cam naspa...imi e dor de el. Poate ar trebui sa il caut... ma rad in sinea mea ca ma mai gandesc la dansul, mai ales dupa cate rochise mi-a ars. Hmm..adevarul este ca am vazut un baiat, cand eu coboram, el urca pe alta usa, care va sa zica am crezut ca este el, ca de la spate tare ii mai semana.

Niciun comentariu: