POATE AM LIMBA putzin DESPICATA, DAR EU MACAR MI-O ASUM!


La sugestia prietenei mele am cautat sa vad ceea ce esT Jean in ultimii ani. Am vazut pagina lui pe 360 - in asteptarea apelului care nu mai vine - si am constatat ca nu e mare diferentza intre blogul care este pe blogger si cel de pe 360
Mare tura vura in jurul misterioase...dar se pare ca a castigat Geta cu 1-o...chiar daca in prelungiri.

Jean are o gramada de femei...si nu e de mirare un baiat cu potentzialul lui de Pasha...:)...dar m-a deranjat ceva. Era acolo un /o hermafrodit: BOCANILA...ista-i id? apoi daca nu-si asuma persoana propriul numa macar un alter ego de ochii lumii sa-si gaseasca...si fond cu pisici zburatoare...parca mai demult se spunea : cand o zbura porcul, acuma hopa si pisica zburatoare! dar nu despre asta m-a deranjat cel mai mult cat: o fiintza fara sex si fara nume, il apeleaza pe Jean si ii spune ca a fost la mine pe blog. Nimic rau...dar comenteaza!!! si comenteaza cum? citez:"eu tin cu tine...dar tu nu stii ce vrei ;)Deocamdata...am inceput sa citesc blogul Getei( la recomandarile tale) si m-am plictisit...si de cand cu Geta te-ai schimbat la fata...:)))" s-a plictisit cine? pisica zburatoare care nu are nici poze, nici texte...nici macar un comentariu pe blogul ei de 3 lei si comenteaza -( NORMAL CA S-A SCHIMBAT CU GETA, CA DOAR GETA NU-I O APA SI-UN PAMANT)...dar comenteaza fiintza la MINE pe pagina ce iti place si ce nu...nu la Jean, facandu-i curte.... AM ZIS!
Jean...iarta-mi ieshirea, dar stii cum sunt eu, ca tine si tu ca mine. Luni seara a fost de neuitat...pentru inceput. Mi-este deja dor de tine.... www.jeanbica.blogspot.com

Niciun comentariu: