DE DORUL TAU...MA USUC...


Nu stiu ce sa mai cred. Ma ofilesc de dorul lui..iar el, acum, de cand stie ca vreau...nu ma mai ia in considerare. Habar nu am cum sa-i atrag atentia...ca la Bucureshti? cum se face?

In fiecare dimineatza Florin, vecinul de pe palier se ofera sa ma insotzeasca la servici cu masina - sigur ca nu o face din prietenie, are si el interesele lui - iar eu in fiecare dimineatza, cu gandul la Jean...il refuz. Administratorul mi-a oferit o floare si azi, la atelier am primit prin "mesager" un pachet si un bilet, de la GIGI. Sigur, daca nu mi-ar fi fost foame, as fi refuzat, asa am deschis cadoul shaorma de la Gigi...am citit biletul abia pe urma, abia dupa ce era sa-mi rup un dinte in shaorma...de ce? am vazut odata un film impreuna unde unul o cere de nevasta pe una cu "fortune cokies"...deh el nu m-a cerut de nevasta; mi-a bagat cheia de la locuintza lui, si mi-a cerut sa traimi impreuna...in concubinaj. Nu, asa nu...concubinaj nu! si nici altceva, eu il astep pe Jean..

Jeane...spune-mi daca nu ma vrei sau daca ma vrei, ca sa nu ma mai perpelesc de dorul tau ca si clatita de la Everest. Spune-mi ce sa fac? cum sa te ajut?

Un comentariu:

Jean Bica spunea...

Florin, "administratorul", Gigi...vor sa ti-o puna. Ca de astfel cam toti barbatzi care nu sunt castrati si mai pot...Dar nu si eu. Eu te vreau doar pentru ceea ce esti, nu pentru trupul tau...
Florin, "administratorul", Gigi...fac ceva ca sa te aibe. Tu, nu! Sau, bine, plangi si te plangi, dar nu faci nimic concret...
Nu stiu, Geta, ce sa zic...te vreau! Dar nu oricum!